Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 3211-3220 of 4345 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Etude dynamique d’une structure en béton armé " Bâtiment RDC+6 étages à usage d’habitation"CHERIF HOSNI, amina; BERRABAH, ikram; Amara, khaled
2020البنية التحتية لانطلاقة الشركات الناشئة up - Start في الجزائرمعيوف, حفصة; مخيسي, رانيا; سي محمد, كمال
2020أثر الروابط في تماسك القرآن الكريم وتأويل دلالاته -قراءة في سورة الممتحنةمحمد بن يسين, أحمد
2020أثر ظاهرة التهرب والغش الضريبي على الحصيلة الضريبية بالجزائر دراسة حالة - مديرية الضرائب لولاية عين تموشنتبلعباس بن قرعة, رياض; بن طوير, شكيب; قريش, محمد
2022L’expérience client digitale (DCX) : étude qualitative, cas de la start-up Algérienne Yassir.RAOUTI, Khadidja Alia; NOUALA, Meriem; NAIT Ibrahim Boussad, Boussad
2019L’intention d’achat des marques internationales et la perception du pays d’origine : essai de modelisation -cas de la marque total lubrifiants algerieREGUIG, Mohammed Khelifa; NAIT IBRAHIM, Boussad; NOUALA, Meriem
2019le pays d’origine de la marque et l’attitude du consommateur local - etude du marche de lubrifiant automobile Algerien -Nait ibrahim, Boussad; Nouala, Meriem; Reguig, Mohamed Khalifa
2022The effect of corporate reputation and brand image on customer satisfaction: A case study of the Algerian banking sector.Nouala, Meriem; Nait Ibrahim, Boussad; Bendjebarra, Isshak
2022La satisfaction client et implications de la qualité des services du E-Banking en AlgérieNAIT Ibrahim, Boussad
2022Does the use of derivatives increase stock returns? Evidence from banks in GCC countriesZEDDOUN, Djamel; BENDIMA, Nesrine