Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 19 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022L’expérience client digitale (DCX) : étude qualitative, cas de la start-up Algérienne Yassir.RAOUTI, Khadidja Alia; NOUALA, Meriem; NAIT Ibrahim Boussad, Boussad
2022The effect of corporate reputation and brand image on customer satisfaction: A case study of the Algerian banking sector.Nouala, Meriem; Nait Ibrahim, Boussad; Bendjebarra, Isshak
2022La satisfaction client et implications de la qualité des services du E-Banking en AlgérieNAIT Ibrahim, Boussad
2022Does the use of derivatives increase stock returns? Evidence from banks in GCC countriesZEDDOUN, Djamel; BENDIMA, Nesrine
2022econometric modeling of the effect of financial derivatives usage on banks’ accounting risksZEDDOUN, Djamel; BENDIMA, Nesrine
2022المؤسسة اﻹجتماعية للشركات في ضوء مبادئ الميثاق العالمي للﻷمم المتحدة و دورها في تحقيق التنمية المستدامة دراسة حالة شركة شيالي بسيدي بلعباس الجزائرحالة شركةزدون, جمال; زرادنة, محمد; قازي أول, محمد شكري
2022Islamic banking and its role on financing investments, an econometric study case of Saudi ArabiaSI MOHAMMED, FEYZA; KARA, BRAHIM
2022أثر التطور المالي على النمو الاقتصادي في الجزائر دراسة قياسيةبن سبع, إلياس; بدراوي, شهيناز; عوار, عائشة
2022Do all renewable energy stocks react to the war in Ukraine? Russo‑Ukrainian confict perspectiveSi Mohammed, Kamel; Usman, Muhammad; Ahmad, Paiman; Bulgamaa, Urangoo
2022Taylor rule for the conduct of monetary policy objectives in the case of AlgeriaSi Mohammed, Kamel