Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019L’intention d’achat des marques internationales et la perception du pays d’origine : essai de modelisation -cas de la marque total lubrifiants algerieREGUIG, Mohammed Khelifa; NAIT IBRAHIM, Boussad; NOUALA, Meriem
2019le pays d’origine de la marque et l’attitude du consommateur local - etude du marche de lubrifiant automobile Algerien -Nait ibrahim, Boussad; Nouala, Meriem; Reguig, Mohamed Khalifa
2019تبني مخطط جودة السياحة الجزائر كألية لتنمية و تطوير السياحة الجزائريةبن عبد العزيز, سفيان; بن يمينة, فاطيمة الزهراء; بن يمينة, خيرة
2019L’INFLUENCE DE L’ACCUEIL SUR LA QUALITE DE SERVICE ETUDE DE CAS PRATIQUE ALGERIE POSTERaouti Hamdaoui, khadidja alia; Nouala, meriem
2019فعالية متغيرات الآلة الاقتصادية في الجزائر استخدام منهجيةبوطوبة, محمد; طويل, أحمد
2019تطبيق إدارة الجودة الشاملة في التدريب المهنيغربي, صباح
2019نحو نموذج موحد لحوكمة الشركات الجزائریةGherbi, Sabah; Romi, Ismail M; Sayah, Hamza
2019دور الوكالة الوطنیة لدعم وتشغیل الشباب في دعم إنشاء ومرافقة المقاولة النسویةبلحیاني, خدیجة; إلیاس الهناني, فرح; رجیمي, سارة
2019نماذج التدفقات النقدیة المتناسقة وفقا للفكر البعد كنیزيزناقي, سید أحمد
2019Empirical Investigation of the Impact of Diversification non-hydrocarbon exports on Economic Growth: Evidence from AlgeriaBELHIA, Yamina; MAHCENE, Zoubeida