Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-temouchent.edu.dz/handle/123456789/5296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبن طيب, نور الهدى-
dc.contributor.authorفراجي, طيب-
dc.contributor.authorوهراني, عبد الكريم-
dc.date.accessioned2024-09-26T08:10:57Z-
dc.date.available2024-09-26T08:10:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-temouchent.edu.dz/handle/123456789/5296-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherUniversity of Ain Temouchenten_US
dc.titleنمذجة بالمعادلات الهيكيلية للعلاقة بين جودة الخدمة وولاء الزبون باستخدام منهجية PLSen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Sciences Economiques

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document(13).pdf5,38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.