Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-temouchent.edu.dz/handle/123456789/4962
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبوجمعي, خيرة سماح-
dc.contributor.authorحبيب, فاطمة الزهراء-
dc.contributor.authorخثير, عيسى-
dc.date.accessioned2024-09-08T08:09:34Z-
dc.date.available2024-09-08T08:09:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-temouchent.edu.dz/handle/123456789/4962-
dc.description.abstractOur memorandum entitled The cognitive interconnection between text linguistics and the competency approach in teaching the Arabic language - the third year of secondary education - revealed to us that text linguistics is a new trend that has made its subject the text, which is the mainstay; Teaching with competencies depends on a methodology used by the teacher to enrich the learner and make him self-confident and able to employ his abilities and gains in teaching the Arabic languagen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherUNIVERSITY OF AIN TEMOUCHENTen_US
dc.relation.ispartofseries2023/2024;-
dc.titleالترابط المعرفي بين لسانيات النص والمقاربة بالكفاءات في تعليمية اللغة العربية – السنة الثالثة من التعليم الثانوي أنموذجاen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Etudes Linguistiques

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
الترابط_المعرفي_بين_لسانيات_النص_والمقاربة_بالكفاءات_في_تعليمية_اللغة_العربية_–_السنة_الثالثة_من_التعليم_الثانوي_أنموذجا_.pdfمذكرة التخرج لنيل شهادة الماستر في اللغة والأدب العربي تخصص: لسانيات الخطاب667,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.