Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-temouchent.edu.dz/handle/123456789/3192
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorفاطمي, سيد أحمد حبيب-
dc.contributor.authorغراب, ميلود-
dc.contributor.authorحولية, يحي-
dc.date.accessioned2024-03-21T10:42:33Z-
dc.date.available2024-03-21T10:42:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-temouchent.edu.dz/handle/123456789/3192-
dc.descriptionمذكرة تخرج ضمن متطلبات لنيل شهادة الماستر تخصص: تحليل إقتصادي وإستشرافen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherUniversity of Ain Temouchenten_US
dc.titleإدارة الجودة و دورها في إستجابت متطلباث العملاء : دراسة حالة شركة هيدروكنال شعبة اللحم عين تموشنتen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Sciences de Gestion

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
المدكرة-المصححة_compressed.pdf1,54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.