Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-temouchent.edu.dz/handle/123456789/3192
Title: إدارة الجودة و دورها في إستجابت متطلباث العملاء : دراسة حالة شركة هيدروكنال شعبة اللحم عين تموشنت
Authors: فاطمي, سيد أحمد حبيب
غراب, ميلود
حولية, يحي
Issue Date: 2022
Publisher: University of Ain Temouchent
Description: مذكرة تخرج ضمن متطلبات لنيل شهادة الماستر تخصص: تحليل إقتصادي وإستشراف
URI: http://dspace.univ-temouchent.edu.dz/handle/123456789/3192
Appears in Collections:Sciences de Gestion

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
المدكرة-المصححة_compressed.pdf1,54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.