Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-temouchent.edu.dz/handle/123456789/3109
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorساسي, عبد القادر-
dc.contributor.authorبن ثابت, سيد أحمد-
dc.contributor.authorبن مسعود, نصر الدين-
dc.date.accessioned2024-03-19T12:28:44Z-
dc.date.available2024-03-19T12:28:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-temouchent.edu.dz/handle/123456789/3109-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectbanking marketing,customer satisfaction,banking marketingen_US
dc.titleBADR التسويق البنكي وأثره على رضا الزبون الجزائري -دراسة سبر آراء لعينة من الزبائن على مستوى بنكen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Sciences Economiques

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1656844655671_التسويق البنكي 1_compressed.pdf633,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.